Türkiye Şampiyonu Erdinç İnçay!
Eskişehir’de düzenlenen Liselerarası Atletizm Müsabakaları’nda öğrencimiz Erdinç İnçay, yüksek atlama branşında 1.97 metrelik derecesiyle Türkiye Şampiyonu oldu.
Azmi, disiplini ve inancıyla bu büyük başarıya ulaşan Erdinç, hem okulunu hem de ülkemizi gururlandırdı.
Öğrencimizi ve bu başarıda emeği olan antrenörünü tebrik ederiz.





















































